Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

1. Niniejszy Regulamin został sporządzony w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu internetowego Noriko Polewear dostępnego pod adresem www.norikopolewear.pl. Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego przedmiotowy Regulamin jest częścią umowy zawartej ze Sprzedającym.

2. Sklep internetowy Noriko Polewear, dostępny pod adresem www.norikopolewear.pl, prowadzony jest przez Joannę Jakubowską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Noriko Joanna Jakubowska, pod adresem ul. Wierzbięcice 7/1 pom.4, 61-569 Poznań, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7822515142, REGON: 301584726.

3. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i Polityki Prywatności i akceptacja zawartych w nich postanowień.

§ 2

Definicje

1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Noriko Joanna Jakubowska wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), pod numerem NIP: 7822515142, REGON: 301584726.

3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.norikopolewear.pl.

6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

12. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

1. Adres biura Sprzedawcy: ul. Wierzbięcice 7/1 pom.4, 61-569 Poznań

2. Adres e-mail Sprzedawcy: norikosklep@gmail.com

3. Numer telefonu Sprzedawcy: 604 616 121

4. Instagram: https://www.instagram.com/norikopolewear/

Facebook: https://www.facebook.com/Noriko-Polewear-104155742184101 

5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 13 1140 2004 0000 3302 8223 6905

6. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10.00 – 16.00.

§ 4

Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu komputer lub inne podobne urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari.

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c. włączona obsługa „plików cookies”.




§ 5

Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.

3. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w katalogu produktów, wprowadzania nowych produktów do Sklepu Internetowego i usuwania niedostępnych produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedającego oraz wprowadzania w nich modyfikacji.

6. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt

oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o

której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w

tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

7. Ceny dostawy podane na stronie Sklepu są cenami za dostawę na terenie Polski.

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania/dostawy, adres e-mail i numer telefonu.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres norikosklep@gmail.com.






§ 7

Zasady składania Zamówienia

1. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

2. Utworzenie Konta indywidualnego nie jest konieczne do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym.

3. W celu złożenia Zamówienia należy:

- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny). Wybór każdego z Towarów spowoduje przejście do ”Koszyka”. Aby kontynuować wybór Towarów należy skorzystać z opcji „Kontynuuj zakupy”. Po skompletowaniu całości zamówienia należy przejść do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia.

- Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia takich jak: numer telefonu, adres e-mail, na który zostanie przesłana faktura, adres zamieszkania oraz adres, na który ma być dostarczone Zamówienie.

- Następnie należy wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.

- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.

- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Zamówienia, które nie będą opłacone w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia będą anulowane.

4. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu Sklepu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.

5. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe dostarczenie zamówionego Towaru. Przed odmową realizacji zamówienia Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia niezbędnych danych.

6. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów przyciskiem „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Towarów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury. Do momentu dokonania płatności Klient może zaprzestać składania zamówienia poprzez niekontynuowanie kolejnych kroków. W takiej sytuacji zamówienie Klienta nie zostanie zrealizowane.






§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a. Przesyłka pocztowa,

b. Przesyłka kurierska,

c. Przesyłka do paczkomatu,

d. Odbiór osobisty dostępny w studiu Showtime w Poznaniu pod adresem ul. Hetmańska 91 w Poznaniu, w godzinach 17.00 – 22.00.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

b. Płatności elektroniczne

c. Płatność kartą płatniczą.

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu. Czas przygotowania zamówienia to 5 do 15 dni roboczych. Czas dostawy to 1 do 3 dni roboczych. Czas dostawy dla zamówień powyżej 10 sztuk będzie ustalany indywidualnie. Czas przygotowania zamówienia podczas promocji to 5 do 20 dni roboczych.

4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej akcji promocyjnej nie stanowi inaczej. Promocje w Sklepie dotyczą wyłącznie klientów detalicznych.

5. Dniem zapłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy lub dzień otrzymania przez Sprzedawcę od podmiotu realizującego płatność potwierdzenia poprawnego wykonania płatności.

6. Sprzedawca nie akceptuje płatności przy odbiorze.

7. Zamówienie musi zostać opłacone w takiej samej walucie w jakiej zostało złożone zamówienie lub w jakiej została przygotowana i zaakceptowana wycena. W przypadku opłacenia zamówienia w innej walucie niż w tej, w której złożono zamówienie, Sprzedawca może domagać się wyrównania różnicy wynikającej z przewalutowania płatności.

8. W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia.

9. Zamówienia wysyłane poza kraj nadania mogą podlegać podatkom importowym, opłatom celnym i manipulacyjnym należnym w momencie dotarcia paczki do kraju docelowego. Może to spowodować, że Kupujący będzie zobowiązany do pokrycia opłat, które nie są uwzględnione w końcowej cenie widocznej podczas realizacji transakcji. Za pokrycie wszelkich dodatkowych kosztów odpowiada Kupujący (w tym: podatki, cła i odprawy celne). Wysokość i rodzaj opłat są zależne od rodzaju zakupionych towarów, gabarytów przesyłki, kraju nadania i kraju pochodzenia. Sprzedający nie jest odpowiedzialny za dodatkowe opłaty naliczone po sfinalizowaniu transakcji w sklepie internetowym www.norikopolewear.pl. Jeśli Twoja paczka podlega opłatom celnym, najprawdopodobniej zostanie zatrzymana w lokalnym urzędzie celnym. Skontaktuj się z nim, aby dowiedzieć się jak uregulować należności. Jeśli chcesz upewnić się czy Twoja paczka będzie podlegać opłatom celnym, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym przed dokonaniem zakupu.

Ceny dostawy paczek wysyłanych poza kraj będą ustalane indywidualnie.

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

Czas przygotowania zamówienia to 4 do 12 dni roboczych. Czas wysyłki to 1 do 3 dni roboczych.

Czas dostawy dla zamówień powyżej 10 sztuk będzie ustalany indywidualnie. Czas przygotowania zamówienia podczas promocji to 4 do 16 dni roboczych.

5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

7. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

8. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.




§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w wiadomości przesłanej na adres e-mail norikosklep@gmail.com. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

5. Dokładny opis procedury zwrotu lub wymiany znajduje się na stronie Sklepu w zakładce „Zwroty i wymiana”.

6. Po przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,

Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta

adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

7. Stroje uszyte na wymiar na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.

8. Skutki odstąpienia od Umowy:

a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za

niezawartą.

b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej wszystkie dokonane przez niego płatności, w

tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z

wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły

sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,

jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument

wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z

żadnymi kosztami.

d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania

Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w

zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym

Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował

Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument

odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z

korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,

cech i funkcjonowania Produktu.

10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w

odniesieniu do Umowy:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana

według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą

Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po

spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,




§ 11

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo

do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli:

a. Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;

b. Sprzedający nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

4. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady.

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.

5. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres

e-mail Sprzedawcy : norikosklep@gmail.com. W tytule wiadomości należy wpisać słowo REKLAMACJA i numer zamówienia.

6. W reklamacji należy zawrzeć m.in.:

- nazwę produktu i numer zamówienia,

- zwięzły opis wady, zdjęcia wady i okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,

- dane Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres zamieszkania),

- żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7. Sprzedający zwraca Konsumentowi koszty związane z przesłaniem towaru niezgodnego z umową, niezwłocznie po rozpatrzeniu i uwzględnieniu roszczeń Konsumenta z tytułu rękojmi za wady towaru.

8. Jeżeli nie będzie możliwa naprawa, bądź wymiana towaru na nowy Sprzedający poinformuje Konsumenta o możliwej wymianie na inny towar o tożsamych parametrach.

9. Po otrzymaniu przesyłki, Konsument powinien sprawdzić ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Konsumenta i doręczyciela.

10. Reklamacje są rozpatrywane w trakcie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia produktu pod podany adres.

11. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres

podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

12. Jeżeli reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie, Konsument dostanie przelew do 14 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego produktu.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami

internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji

Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej

(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania

mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a

Sprzedawcą.

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między

nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)

rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych

należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie

Konsumentów Polskich).

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca, Joanna Jakubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Noriko Joanna Jakubowska, pod adresem ul. Wierzbięcice 7/1 pom.4,

61-569 Poznań, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7822515142, REGON: 301584726.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu

internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to

zgodę - także w celu marketingowym.

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy

przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane

osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu

przesyłki na zlecenie Administratora.

b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności

elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe

Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie

internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w

Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje

brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 14

Karty podarunkowe

1. Wydawcą Kart podarunkowych jest firma Noriko Joanna Jakubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Noriko Joanna Jakubowska, pod adresem ul. Wierzbięcice 7/1 pom.4,

61-569 Poznań, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7822515142, REGON: 301584726.

2. Karty podarunkowe sprzedawane przez Wydawcę w Sklepie www.norikopolewear.pl są Kartami podarunkowymi w formie estetycznej grafiki przesyłanej Klientowi na adres e-mail lub papierowej wersji, zależnie od wyboru Klienta.

3. Wydawca zobowiązuje się do przekazania Nabywcy Karty podarunkowej w wersji elektronicznej lub papierowej i do przyjmowania płatności realizowanych przy jej pomocy za towary nabywane przez Klienta.

4. Nabywca zobowiązuje się do przekazania Wydawcy środków pieniężnych w kwocie równej wartości nominalnej Karty podarunkowej. Karta podarunkowa może być użyta do całościowej  płatności za produkty zakupione w sklepie internetowym www.norikopolewear.pl.

Jeżeli wartość Karty podarunkowej jest niższa od finalnej kwoty zakupu, Klient będzie zobowiązany do opłacenia różnicy za pomocą płatności online lub tradycyjnego przelewu bankowego.

5. Karty podarunkowe dostępne są na stronie internetowej www.norikopolewear.pl.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie mailowe. Karta podarunkowa jest wysyłana na wskazany adres e-mail Klienta w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu płatności przez Sprzedawcę. W razie konieczności przyspieszenia realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres: norikosklep@gmail.com.

6. Wysłanie Karty podarunkowej na adres e-mail jest darmowe.

Noriko polewear, prowadzone przez Joannę Jakubowską pod firmą Noriko Joanna Jakubowska, nie bierze odpowiedzialności za błędy w adresie e-mail ani opcjonalnej wiadomości.

7. Karta podarunkowa może być wykorzystana wyłącznie do nabywania towarów w Sklepie internetowym www.norikopolewear.pl.

Aby zrealizować Kartę podarunkową, wpisz otrzymany e-mailem kod w karcie zamówienia przed jego finalizacją.

8. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości lub w części oraz nie może zostać zwrócona Wydawcy.

9. Posiadacz Karty podarunkowej jest uprawniony do jej wykorzystania w terminie określonym na dokumencie Karty podarunkowej.

10. Niewykorzystanie Karty podarunkowej, zgodnie z terminem określonym w treści dokumentu

Karty podarunkowej, jest równoznaczne z utratą ważności Karty podarunkowej i nie stanowi podstawy do wystąpienia jego posiadacza wobec Wydawcy z roszczeniami w tym zakresie. Czas wykorzystania Karty podarunkowej to 3 miesiące i nie może być wydłużony. Po złożeniu i akceptacji zamówienia z wykorzystaniem Karty podarunkowej, zamówienie podlega REGULAMINOWI Noriko polewear na stronie www.norikopolewear.pl.

11. W komentarzu do zamówienia można podać imię i nazwisko lub wiadomość jaka ma pojawić się na Karcie podarunkowej.

12. Karta podarunkowa działa tylko na produkty, nie można opłacić nią usług, w tym kosztów dostawy.

13. Wydanie Karty podarunkowej nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego. Dokument sprzedaży wydawany jest w momencie nabycia produktów.

14. Zwrot produktów zakupionych za pomocą Karty podarunkowej jest możliwy. W takim wypadku obowiązuje zwrot na nową Kartę podarunkową, która może być wykorzystana wyłącznie w sklepie www.norikopolewear.pl. Czas wykorzystania drugiej Karty podarunkowej to 6 miesięcy.

Jeśli do Karty podarunkowej została dokonana dopłata, zostanie ona zwrócona na konto, z którego wysłano płatność.



§ 15

Program lojalnościowy

1. Organizatorem oraz Koordynatorem Programu Lojalnościowego (zwanego dalej Programem) jest firma Noriko Joanna Jakubowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Noriko Joanna Jakubowska, pod adresem ul. Wierzbięcice 7/1 pom.4, 61-569 Poznań, zarejestrowaną pod numerem NIP: 7822515142, REGON: 301584726. Podstawę prawną Programu stanowią przepisy art. 919-921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.).

2. Adresatem Programu są wszyscy zarejestrowani Klienci Sklepu internetowego www.norikopolewear.pl. Program lojalnościowy kierowany jest do Klientów detalicznych.

3. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i nie wiąże się z koniecznością uiszczania jakichkolwiek opłat.

4. Klientem Programu może być każdy podmiot posiadający zdolność prawną i przynajmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, który utworzył własne Konto Klienta.

5. Podmiot nie będący Klientem Organizatora uzyskuje status Klienta Programu, akceptując Regulamin podczas rejestracji Konta Klienta, co oznacza jednocześnie przystąpienie do Programu.

6. Klient ma obowiązek podawania prawdziwych danych identyfikacyjnych. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych identyfikacyjnych.

7. Klient ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych przez swoje Konto Klienta.

8. Zasady przyznawania nagród:

- Za każde wydane w sklepie internetowym www.norikopolewear.pl 10zł Klient otrzyma 1 punkt lojalnościowy.

- Za każde uzbierane 10 punktów Klient otrzyma zniżkę na zakupy w Sklepie internetowym www.norikopolewear.pl w wysokości 5 zł.

- Zebrane punkty można wykorzystać na zakup produktów w Sklepie internetowym www.norikopolewear.pl. Zniżka za zebrane punkty nie obejmuje kosztów dostawy.

9. Odbiór paczki z zamówieniem opłaconym ze zniżką za zebrane punkty jest jednoznaczny z otrzymaniem nagrody.

10. Klient w momencie podsumowania zawartości “koszyka” będzie miał możliwość użycia punktów Programu Lojalnościowego jako “środków płatniczych”, według kursu: każde pełne 10 punktów to 5zł zniżki na zakupy w Sklepie internetowym www.norikopolewear.pl.

11. Po zastosowaniu wszystkich form rabatów, którymi dysponuje Klient, wartość towarów w zamówieniu musi być wyższa niż zero złotych.

12. Organizatorowi przysługuje prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej. W ogłoszeniu zostanie podany termin zakończenia Programu, nie krótszy niż 14 dni.

13. Zwrot produktów kupionych ze zniżką za zebrane punkty jest możliwy. W takim wypadku punkty zostaną zwrócone na Konto Klienta, a pozostała kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona na konto bankowe, z którego wysłano płatność.

§ 16

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych

przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie,

w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej

zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie

powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;

ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o

ochronie danych osobowych.

4. Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu uznane zostanie za nieważne lub niemożliwe do zrealizowania na mocy prawomocnego orzeczenia Sądu, pozostałe postanowienia będą ważne i pozostaną w mocy.

5. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby ewentualne spory mogące wyniknąć na tle wykonania umów zawartych z wykorzystaniem niniejszego Regulaminu były rozstrzygane w drodze ugodowej.

6. Kupujący może zażądać przeprowadzenia postępowania mediacyjnego na zasadach opisanych w art. 1831 i n. Kodeksu Postępowania Cywilnego.

7. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password